onsdag 4 januari 2012

Ny blogg med nya möjligheter

Nu har jag då gjort en blogg för att samla mina tårtbilder och kunna visa vad jag gör.

Tanken är att få till ett galleri och lite priser och så vidare.
Jag har ju hunnit göra några tårtor, så lägger upp bilder på dom allt eftersom.

Min första tårta med sockerpasta gjorde jag till min mamma på morsdag för 3,5 år sedan. Den tårtan var inget att skryta med, så la det där med tårtor på hyllan ett tag. Sen när min minsting skulle döpas så var jag sugen på att testa igen, och blev mer nöjd med det resultatet. Och efter det så har det blivit några stycken.
Har fortfarande inte några hjälpmedel för att göra tårtor men det är det hög tid att börja beställa hem lite smått nu.
Jag tycker det är sååå roligt att göra detta så hoppas på en utveckling och lite beställningar.

Hej så länge
Kram Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar