måndag 6 februari 2012

Ändrat resultat

Tyvärr visade det sig att alla som var med och tävlade om en tårta till alla hjärtans dag inte länkat till min blogg. Dessa personer är ej med och tävla. Syftet för min del är ju självklart att jag skulle få ut min blogg på detta sätt.
Detta gör även att resultatet ser lite annorlunda ut.

Så första vinsten går då givet till
Sofie

Och andra vinsten till
Jessica

Och tredjevinsten går till
Annelie

Grattis
Ni som har varit med och tävlat och även länkat till min blogg får 6 st minicupecakes
Maila mig så löser vi allt.

2 kommentarer:

  1. Sweet!:-) Mannen i mitt liv har ju ditt nummer så ni kan höras genom det sättet ju ;-) Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. 3:e pris är inte illa det heller :). Jag länkar din blogg igen. Och mitt nummer har du ju :)

    SvaraRadera